1. تنظیم Apple Health: برای شروع استفاده از Apple Health، برنامه را در iPhone خود باز کنید. از شما خواسته می شود با وارد کردن اطلاعات شخصی مانند سن، قد، وزن و جنسیت بیولوژیکی، نمایه خود را تنظیم کنید.
  2. سفارشی کردن داشبورد: Apple Health به شما امکان می‌دهد تا با انتخاب معیارهایی که می‌خواهید به طور منظم نظارت کنید، داشبورد خود را سفارشی کنید. می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از دسته‌های سلامت و تناسب اندام مانند فعالیت، خواب، تغذیه، تمرکز حواس و موارد دیگر انتخاب کنید.
  3. Track Activity: Apple Health فعالیت روزانه شما را به طور خودکار با استفاده از پردازشگر حرکتی آیفون شما ردیابی می کند. گام ها را می شمارد، مسافت طی شده را محاسبه می کند و کالری سوزانده شده را تخمین می زند. می‌توانید داده‌های فعالیت خود را در بخش «فعالیت» برنامه مشاهده کنید.
  4. نمایشگر ضربان قلب: اگر یک آیفون با سنسور ضربان قلب داخلی یا یک دستگاه خارجی سازگار دارید، Apple Health می‌تواند ضربان قلب شما را در طول روز کنترل کند. این ویژگی به ویژه برای ردیابی تمرینات و ارزیابی سلامت کلی قلب و عروق مفید است.
  5. ضبط تمرینات: Apple Health به شما امکان می دهد تمرینات را به صورت دستی ضبط کنید یا داده ها را از برنامه ها و دستگاه های تمرینی پشتیبانی شده همگام کنید. می‌توانید معیارهایی مانند مدت زمان، مسافت، کالری سوزانده شده، و حتی انواع ورزش های خاص مانند دویدن، دوچرخه سواری، یا شنا را ردیابی کنید.
  6. مدیریت خواب: با ادغام با برنامه‌ها یا دستگاه‌های ردیابی خواب سازگار، Apple Health می‌تواند اطلاعاتی درباره الگوهای خواب شما ارائه دهد. داده هایی مانند کل زمان خواب، زمان صرف شده در مراحل مختلف خواب و حتی عواملی که ممکن است بر کیفیت خواب تأثیر بگذارند را ثبت می کند.
  7. تعیین اهداف و دریافت اطلاعات آماری: Apple Health به شما امکان می‌دهد اهداف شخصی‌سازی شده را برای معیارهای مختلف سلامتی مانند گام‌های برداشته شده یا ساعات خواب تعیین کنید. همچنین بینش ها و روندها را بر اساس داده های شما ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد سلامت و رفاه خود بگیرید.

6 روش ساده برای استفاده از Apple Health:

    1. فعال بمانید: Apple Health شما را تشویق می‌کند تا با ردیابی مراحل روزانه‌تان فعال بمانید و اگر برای مدت طولانی غیرفعال بوده‌اید، یادآوری‌هایی برای حرکت دادن به شما ارائه دهد. تعداد گام‌های هدف را هر روز هدف بگیرید و به مرور زمان آن را افزایش دهید.
    2. بررسی سلامت قلب: از Apple Health برای نظارت بر روند ضربان قلب خود استفاده کنید. اگر متوجه هرگونه تغییر یا بی نظمی شدید، برای ارزیابی بیشتر با یک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید.
    3. تمرینات را دنبال کنید: چه در حال دویدن، دوچرخه سواری یا تمرین یوگا هستید، از Apple Health برای ردیابی تمرینات خود به صورت خودکار یا دستی استفاده کنید. این به شما کمک می کند با انگیزه بمانید، اهداف جدیدی تعیین کنید و پیشرفت خود را در طول زمان نظارت کنید.
    4. بهبود کیفیت خواب: Apple Health را با یک برنامه یا دستگاه ردیابی خواب وصل کنید تا اطلاعاتی در مورد الگوهای خواب خود به دست آورید. عواملی را که ممکن است بر کیفیت خواب شما تأثیر بگذارد شناسایی کنید و تنظیماتی را برای بهبود آرامش کلی خود انجام دهید.
    5. مدیریت تغذیه: از برنامه‌های تغذیه شخص ثالث که با Apple Health ادغام می‌شوند، برای نظارت بر میزان مصرف غذایی خود استفاده کنید. با ثبت وعده های غذایی و ردیابی درشت مغذی ها، می‌توانید درک بهتری از عادات غذایی خود به دست آورید و انتخاب های سالم تری داشته باشید.
    6. آگاه باشید: با استفاده از برنامه‌هایی که با Apple Health همگام‌سازی می‌شوند، تمرکز حواس و مدیتیشن را تمرین کنید. این برنامه‌ها می‌توانند به کاهش استرس، بهبود تمرکز، و ارتقای سلامت کلی کمک کنند.

ارتقا

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...